Informační tabule se osvědčily, teď startuje i aplikace a call centrum
K informačním tabulím, které nově ukazují cestujícím na vybraných zastávkách v regionu informace o spojení, přibyly hned dvě novinky – virtuální panely, které si každý může otevřít na internetu, a také call centrum pro ty, kteří internet v mobilu nemají. Aktuální informace mohou stejně tak získat po telefonu od pracovníků centra IDS IREDO.
Před nedávnem byl dokončen projekt s názvem Modernizace odbavovacího zařízení Královéhradeckého a Pardubického kraje – II.fáze. Ten slaví mezi cestujícími úspěchy, protože jim pomáhá v orientaci mezi zpožděnými spoji v obou regionech. Společnost OREDO na něj teď navazuje dalšími praktickými doplňky.
„Zprovoznili jsme nové call centrum s telefonním číslem, na které se cestující mohou obracet v případě potřeby. To číslo je 491 580 333. Také můžete veškeré informace zobrazit online pomocí virtuálních panelů na internetu,“ říká Petr Moravec, jednatel společnosti OREDO.
Internetová aplikace je přímo na stránce společnosti OREDO, stačí zadat do internetového vyhledavače http://tabule.oredo.cz (ve většině prohlížečů lze i tabule.oredo.cz) a ihned se otevře virtuální tabule s mapou a přehledem spojů i tras, na které si každý může kliknout. Informace o spojení a poloze autobusu se okamžitě zobrazí, stejně tak se zobrazí i zastávkové jízdní řády.
„Je to další krok na cestě za komfortnějším systémem dopravy v Královéhradeckém kraji. Cestující se může kdykoliv podívat na aktuální informace a ví v reálném čase, jestli se mu spoj, či přípoj opožďuje, nebo ne,“ hodnotí novinky náměstek hejtmana a radní pro oblast dopravy Karel Janeček.
Informace o spojích jsou provázané i se sousedním Pardubickým krajem, kde systém také funguje.